1075 de cursuri pentru Facultate din domeniul Marketing

Forma de invatamant

Cursuri / Marketing / Facultate

  • Imagine document Continutul marketingului serviciilor bancare

    Continutul marketingului serviciilor bancare

    Curs / Marketing / Facultate

    Cu ocazia celei de-a cincea intalniri Europene de Marketing Financiar, organizata la Geneva, Philip Kotler afirma ca se poate considera existenta a cinci faze succesive (stadii) ale marketingului bancar si acestea sunt: 1. "Marketing = Reclama, promovarea vanzarilor, publicitate... citeste tot cursul

    36 pagini pdf
  • Imagine document Dreptu afacerilor

    Dreptu afacerilor

    Curs / Marketing / Facultate

    Raporturile sociale sunt reglementate de un ansamblu de norme juridice care au drept scop ca sa faca posibil schimbul de bunuri si servicii fara ca sa aduca atingere valorilor fundamentale ale societatii. Acest ansamblu de reguli constituie dreptul privat care, dintr-o anume... citeste tot cursul

    60 pagini doc
  • Imagine document Marketing

    Marketing

    Curs / Marketing / Facultate

    in mod concret, marketingul a aparut, sub aspectul unor activitati practice coerente si al unor teoretizari ale acestora, in SUA, pe fondul cadrului deosebit de favorizant al modului specific de dezvoltare a economiei si societatii americane, al dinamismului economic si social deosebit... citeste tot cursul

    9 pagini doc
  • Imagine document Cultura afacerilor

    Cultura afacerilor

    Curs / Marketing / Facultate

    Cultura organizationala repre-zinta un subiect al managementului, caruia in prezent i se acorda o mare atentie. La nivel mondial interesul pentru cultura organizationala s-a declansat in deceniul al VII-lea al secolului XX. Cauza principala indirecta a reprezentat-o performantele... citeste tot cursul

    172 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Cercetari de marketing

    Cercetari de marketing

    Curs / Marketing / Facultate

    In zilele noastre, marketingul este de neconceput fara investigarea nevoilor si cerintelor consumatorilor finali (persoane fizic sau juridice), fara existenta unui flux sistematic de informatii intre componentele mediului in care firma opereaza si cele ale structurii organizatorice... citeste tot cursul

    192 pagini pdf Bibliografie
  • Imagine document Coordonatele strategiei de marketing

    Coordonatele strategiei de marketing

    Curs / Marketing / Facultate

    I. Strategia de marketing: reprezinta functia de legatura intre obiective si masurile care trebuie sa asigure realizarea obiectivelor. Aceasta constituie linia generala, orientarea pentru actiune pe piata si pe termen lung si regulile pe care intreprinderea isi propune sa le urmeze in... citeste tot cursul

    31 pagini doc Cuprins
  • Imagine document Introducere in marketing

    Introducere in marketing

    Curs / Marketing / Facultate

    Introducere in tema tratata si obiectivele temei: In societatea contemporana, bazata pe schimbari rapide de mediu, rolul marketingului pentru succesul oricarei organizatii este hotarator. Astazi, marketingul nu trebuie privit ca vanzare si obtinerea unui profit cat mai mare pe termen... citeste tot cursul

    66 pagini pdf Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Programul de marketing

    Programul de marketing

    Curs / Marketing / Facultate

    Mobilizarea si folosirea resurselor firmei pentru realizarea unei activitati de piata eficiente, limitarea la maximum a riscurilor, fac necesara coordonarea tuturor eforturilor de marketing pe directii si obiective bine selectionate si exprimate intr-un program de marketing riguros... citeste tot cursul

    8 pagini doc
  • Imagine document Bazele marketingului

    Bazele marketingului

    Curs / Marketing / Facultate

    1. Esenta Marketingului 2. Functiile Marketingului 3. Locul Marketingului in familia stiintelor economice 1. Esenta Marketingului Prin esenta explicam notiunea de marketing. Notiunea de marketing - participiul prezent al verbului "to market" care inseamna a cumpara, a... citeste tot cursul

    44 pagini doc Cuprins
  • Imagine document Psihologia consumatorului

    Psihologia consumatorului

    Curs / Marketing / Facultate

    - Competentele dobandite prin absolvirea disciplinei: aptitudinea de a participa la discutii pe probleme de comportment; abilitatea de a analiza si interpreta probleme ale companiilor in relatiile cu clientii; capacitatea de a lua si fundamenta decizii in functie de specificul... citeste tot cursul

    14 pagini ppt
Sus!