1081 de cursuri din Marketing

Forma de invatamant

Cursuri / Marketing

  • Imagine document Marketingul produselor financiare

    Marketingul produselor financiare

    Curs / Marketing / Facultate

    CONDITII: - Desprinderea ''drepturilor'' de bunuri, servicii, fonduri etc., si asigurarea unui grad de libertate in circulatia acestor drepturi(vezi in anexa Fig.1;1.1;1.2); - Recunoasterea acestor drepturi prin intermediul pietelor; oferirea acestora in procesul de schimb; -... citeste tot cursul

    43 pagini doc
  • Imagine document Banking electronic

    Banking electronic

    Curs / Marketing / Facultate

    O privire de ansamblu a integrarii serviciilor de Banking electronic in peisajul bancar romanesc Caracteristicile serviciilor bancare Online Banking oferit de BA/CA Serviciul BT-ULTRA al Bancii Transilvania Introdus pe piata romaneasca de marile banci internationale,... citeste tot cursul

    7 pagini doc Bibliografie
  • Imagine document Marketing

    Marketing

    Curs / Marketing / Facultate

    Factori demografici & economici Factori economici - Venitul personal al consumatorilor (considerat, de regula, ca medie lunara, in tara noastra); - Venitul total realizat de toti membrii gospodariei/familiei (considerat, de regula, ca medie lunara, in tara noastra); - Preturile... citeste tot cursul

    240 pagini pdf Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Continutul marketingului serviciilor bancare

    Continutul marketingului serviciilor bancare

    Curs / Marketing / Facultate

    Cu ocazia celei de-a cincea intalniri Europene de Marketing Financiar, organizata la Geneva, Philip Kotler afirma ca se poate considera existenta a cinci faze succesive (stadii) ale marketingului bancar si acestea sunt: 1. "Marketing = Reclama, promovarea vanzarilor, publicitate... citeste tot cursul

    36 pagini pdf
  • Imagine document Dreptu afacerilor

    Dreptu afacerilor

    Curs / Marketing / Facultate

    Raporturile sociale sunt reglementate de un ansamblu de norme juridice care au drept scop ca sa faca posibil schimbul de bunuri si servicii fara ca sa aduca atingere valorilor fundamentale ale societatii. Acest ansamblu de reguli constituie dreptul privat care, dintr-o anume... citeste tot cursul

    60 pagini doc
  • Imagine document Marketing

    Marketing

    Curs / Marketing / Facultate

    in mod concret, marketingul a aparut, sub aspectul unor activitati practice coerente si al unor teoretizari ale acestora, in SUA, pe fondul cadrului deosebit de favorizant al modului specific de dezvoltare a economiei si societatii americane, al dinamismului economic si social deosebit... citeste tot cursul

    9 pagini doc
  • Imagine document Cultura afacerilor

    Cultura afacerilor

    Curs / Marketing / Facultate

    Cultura organizationala repre-zinta un subiect al managementului, caruia in prezent i se acorda o mare atentie. La nivel mondial interesul pentru cultura organizationala s-a declansat in deceniul al VII-lea al secolului XX. Cauza principala indirecta a reprezentat-o performantele... citeste tot cursul

    172 pagini doc Cuprins Bibliografie
  • Imagine document Cercetari de marketing

    Cercetari de marketing

    Curs / Marketing / Facultate

    In zilele noastre, marketingul este de neconceput fara investigarea nevoilor si cerintelor consumatorilor finali (persoane fizic sau juridice), fara existenta unui flux sistematic de informatii intre componentele mediului in care firma opereaza si cele ale structurii organizatorice... citeste tot cursul

    192 pagini pdf Bibliografie
  • Imagine document Coordonatele strategiei de marketing

    Coordonatele strategiei de marketing

    Curs / Marketing / Facultate

    I. Strategia de marketing: reprezinta functia de legatura intre obiective si masurile care trebuie sa asigure realizarea obiectivelor. Aceasta constituie linia generala, orientarea pentru actiune pe piata si pe termen lung si regulile pe care intreprinderea isi propune sa le urmeze in... citeste tot cursul

    31 pagini doc Cuprins
  • Imagine document Introducere in marketing

    Introducere in marketing

    Curs / Marketing / Facultate

    Introducere in tema tratata si obiectivele temei: In societatea contemporana, bazata pe schimbari rapide de mediu, rolul marketingului pentru succesul oricarei organizatii este hotarator. Astazi, marketingul nu trebuie privit ca vanzare si obtinerea unui profit cat mai mare pe termen... citeste tot cursul

    66 pagini pdf Cuprins Bibliografie
Sus!